
Postępowanie w obsłudze serwisowej
Nasz personel
- Wszyscy pracownicy przebywający w strefie dostępnej dla klientów mają zawsze założone maseczki osłaniające usta i nos.
Proces dezynfekcji pojazdu przed usługą serwisową
- Celem dezynfekcji jest zadbanie o bezpieczeństwo osób, które będą wykonywały czynności serwisowe.
Proces wydania pojazdu po usłudze serwisowej
- Po wykonaniu zleconych prac serwisowych, samochód zostaje poddany ozonowaniu i jest podstawiony na miejsce odbioru
- Każdy samochód przebywający w warsztacie ma założone foliowe osłony kierownicy i dźwigni zmiany biegów, które są zdejmowane w obecności klienta podczas wydawania samochodu po obsłudze.
Prosimy również o zrozumienie, że ze względu na zaistniałą sytuację czasy wykonywanych prac mogą ulec wydłużeniu.
W trosce o Państwa bezpieczeństwo, wprowadziliśmy możliwość serwisu samochodu w systemie door-to-door. Oznacza to, że - po wcześniejszej rezerwacji - nasi pracownicy w uzgodnionym terminie odbiorą samochód z Państwa domu, a po wykonaniu usługi dostarczą go z powrotem (usługa dotyczy ograniczonego geograficznie obszaru - odległości od ASO, o szczegóły prosimy pytać naszych Doradców).
Samochody przyjmowane do serwisu są dezynfekowane zarówno przed rozpoczęciem prac, jak również po ich zakończeniu.
Z uwagi na możliwe ograniczenia dostępności, prosimy o wcześniejszą rezerwację tej usługi z Doradcą Serwisowym.
